duffydude1230's Comments (124) Login | Sign Up
Views: 25268
Gifts: 107
Friends: 267
M seeking B, Spearwood, Undisclosed
Comments
Add a comment
Kool-katz19
Damn baby you looking fine - 2019-07-15
furious-fast44
Why are you looking at my profile - 2019-06-28
Kool-katz19
We’ve been friends for so long. I hope this will be home run friendship that never disappoint or dies. Love you Chris friend for ever - 2019-06-15
Kool-katz19
Hey this guy is awesome he’s gotta heart of gold, his one of a kind. He been my rock in good and bad time and I’ve been there for him in his good and bad time. He one guy I don’t wanna lose. - 2019-04-25
Kool-katz19
Your very welcome - 2019-04-09
duffydude1230
Thanks - 2019-04-09
Kool-katz19
Wanna-play-bby: he is his own person. He’s not here to please you or anyone else. Keep your chin up Chris I love ya xo - 2019-04-09
Kool-katz19
Missing you! Oh wait I talk you everyday just about haha but still miss you love ya chris - 2019-03-20
Metalchick1980
Thanks bestie lol. There's other pics of me in there - 2019-03-08
Kool-katz19
Missing you mr Duffy hehe LVE for your sweet sweet page and you my dearest friend xo - 2018-09-02
Prev 1/13 Next
Back